Support

Kan uw organisatie enige tijd zonder server wanneer die defect is ? Zonder e-mail of internet ? Zonder het invoeren van orders of toegang tot uw standaarddocumenten ? Is uw bedrijf met andere woorden verlamd wanneer een systeem of netwerk uitvalt ? Wij bieden hard- en software support aan, in garantie of buiten garantie.

Voor DRINGENDE vragen en als bestaande ERP-klant kunt u uiteraard bellen of mailen, zie Contact. Buiten de openingsuren of tijdens andere interventies kan er wat vertraging optreden.

Live support via TeamViewer (voor bestaande klanten)

In een aantal gevallen - als internet nog werkt - kunnen we u de verplaatsing besparen. Bijvoorbeeld :
- opleiding geven over uw Pravis ERP-software
- uw boekjaar afsluiten in Pravis ERP-software
- een instelling veranderen in Windows
- een printer of scanner (her-)installeren
- ...

Via een licentie op TeamViewer kan ik uw (Windows!-)apparaat van op afstand overnemen en uw vraag helpen oplossen terwijl u meekijkt.

Klik op onderstaande foto of op de link in deze zin om TeamViewer Quick Support te downloaden. Klik op "Uitvoeren", geef "toestemming om wijzigingen aan te brengen" (!) en geef het ID en wachtwoord dat op uw scherm verschijnt telefonisch door.

(Ter info of als dit niet zou lukken : hier de website van Teamviewer)

Download TeamViewerQS